Je wordt automatisch lid van het Muziker Smile-Loyaliteitsprogramma zodra je een klantaccount aanmaakt op onze website. Zodra je je hebt geregistreerd, sturen we je per e-mail een niet-overdraagbare clubkaart en vanaf dat moment kun je profiteren van de voordelen die alleen trouwe klanten bij ons hebben.
We belonen je met punten als je iets bij ons koopt. Bij elke aankoop verdien je, naast vreugde, loyaliteitspunten die je kunt gebruiken bij je volgende aankoop. We reserveren ze eerst voor dertig dagen en schrijven ze dan bij op je klantaccount. Als je bij je artikelen ook de extra service 'Verlengd retourrecht' koopt, worden je punten pas na afloop van deze periode toegevoegd. Als je in een van onze winkels winkelt, worden de punten meteen bijgeschreven op je account.
Je kunt je huidige saldo op elk gewenst moment controleren in het persoonlijke profiel van je klantaccount. Of vraag het personeel van een Muziker-winkel om deze informatie. Alle verdiende punten blijven geldig tot 24 maanden na je laatste aankoop. Het maakt niet uit hoe lang je ze al hebt en of je ze gebruikt, na elke aankoop begint een nieuwe periode van 24 maanden waarin je punten geldig zijn. Als je echter meer dan twee jaar niet inlogt op onze website en geen aankopen doet, verlies je alle punten die je hebt verzameld.
Als je punten hebt en op het punt staat een aankoop te doen, kun je aangeven hoeveel van de waarde van je bestelling je met punten wilt betalen. Deze worden direct 'omgezet' in geld in je winkelwagen en het totaalbedrag van je aankoop wordt met dat bedrag verminderd. Je kunt de punten ook gebruiken om je hele aankoop te betalen, of je kunt ze sparen voor later. De keuze is aan jou.
Als je van gedachten wilt veranderen, is dat geen probleem. Elk lid van het Muziker Smile-Loyaliteitsprogramma heeft tot twee keer de retourtermijn zonder opgaaf van reden. De standaardperiode is wettelijk 14 dagen, maar voor leden van ons Muziker Smile-Loyaliteitsprogramma is deze periode maximaal 30 dagen. Het werkt als volgt: binnen 14 dagen sturen we je geld voor de geretourneerde goederen en binnen 14 tot 30 dagen na ontvangst van de goederen storten we het aankoopbedrag terug in de vorm van een tegoedbon voor je volgende aankoop. Producten die vanwege hun aard (bijvoorbeeld om hygiënische redenen) niet kunnen worden geretourneerd, staan vermeld in onze algemene voorwaarden.
Terwijl een gewone klant slechts recht heeft op 2 jaar garantie op nieuwe artikelen, kan een lid van ons loyaliteitsprogramma genieten van een garantieperiode tot 3 jaar. We repareren het defecte product dat je claimt tijdens de verlengde garantieperiode op onze kosten en als we het niet kunnen repareren, ontvang je een tegoedbon voor de restwaarde van de artikelen. De uitgebreide garantie geldt niet voor verbruiksartikelen, bederfelijke goederen, tweedehands artikelen of uitgepakte dozen. Alleen de klant die de eindgebruiker is, heeft het recht om aanspraak te maken op de verlengde garantie. Elke claim wordt zo snel mogelijk verwerkt, maar in uitzonderlijke gevallen kan het meer dan 30 dagen duren vanwege een moeilijke diagnose of reparatie.