Productcode: FBT-X-PRO-112MA. | ID: 430547
Dit is een automatische vertaling door software:
De X-PRO 112MA-monitor maakt deel uit van het brede assortiment van de XPRO-serie, vernieuwd met het herontwerp van alle elektronica waardoor het vermogen kon worden vergroot en belangrijke innovaties konden worden toegevoegd. Het bedieningspaneel beschikt over een driekanaals mixer met twee microlijningangen, een stereo-ingang en een speciaal kanaal voor Bluetooth 5.0; twee xlr-ingangen, stereo-ingang, xlr-uitgang met ch1- of mixlink-selector, hp-filter, twee mic-line-selectors, dsp preset-selector, bluetooth 5.0 met pairing-led.
Het gebruik van BLUETOOTH 5.0 (compatibel met eerdere versies) voor het streamen van audio vanaf smartphone / tablet, waardoor gelijktijdige herkenning van twee luidsprekers mogelijk is met de mogelijkheid om hun volume op afstand te regelen, naast het gebruik van beter presterende luidsprekers die een zeer hoog geluidsniveau kunnen genereren geluidsdruk, zeer lage vervormingen en een ongelooflijk natuurlijk geluid. Ook nieuw is de “power unit” voorzien van een schakelende voeding met automatische spanningswisseling; een intern ventilatiesysteem, met intelligente controle van het aantal omwentelingen, zorgt ervoor dat de bedrijfstemperaturen van de versterker laag worden gehouden, waardoor de stilte wordt gegarandeerd. De XPRO 112MA luidspreker is gebouwd in multiplex, voorzien van twee geïntegreerde handgrepen; Het statiefinzetstuk maakt het gebruik ervan ook op een statief of in ieder geval in het vrije veld mogelijk.
Parameters en specificaties
Type
Digitale signaalprocessor DSP
Bluetooth
WiFi
Basluidspreker
Hoge tonen luidspreker
Kracht
Frequentiebereik
Kleur
Materiaal klankbord
USB
Ingangen
Uitgangen
Microfooningang
Maximaal geluidsdrukniveau (SPL)
Maximale geluidsdruk - SPL (dB)
Pakket omvat
Stroomkabel, Handleiding
Vermogen (Watt)
Werking op batterijen
Voeding
220V
Adapter inbegrepen
Ja
Breedte (mm)
550
Diepte (mm)
467
Hoogte (mm)
320
Gewicht
Aanbevolen accessoires
Totaalbeoordeling gebaseerd op 1 review: