Productcode: CARRY-ON-FC49. | ID: 1115150
Dit is een automatische vertaling door software:
Een lichtgewicht en compact ontwerp dat zich ontvouwt tot een MIDI-controller met 49 toetsen over de volledige lengte. Een uniek ontwerp en snelheidsgevoelige toetsen zorgen voor een uitstekende aanraking, gevoel en reactiviteit. De ingebouwde oplaadbare USB-batterij gaat tot 8 uur mee als deze volledig is opgeladen, voor een langere speeltijd. Trackpad (X/Y-touchpad) biedt uitgebreide parametercontrole en -expressie. 2 door de gebruiker toewijsbare bedieningsknoppen zorgen voor snelle toegang tot de belangrijkste parametercontrole. Vooraf toegewezen transportbedieningen voor eenvoudige integratie in digitale audiowerkstations. Ontdek MIDI-sequencing met een volledig uitgeruste, ingebouwde Arpeggiator. MIDI via Bluetooth voor directe verbinding met uw mobiele apparaat, de ultieme draagbare installatie. MIDI via USB en een speciale 3,5 mm TRS MIDI-uitgang voor flexibele en direct-to-device-functionaliteit. Volledige controle over MIDI-toewijzingen met de intuïtieve PC/Mac-editor. Compatibel met MAC/PC en iOS/Android. Opnemen en produceren met CUBASE/CUBASIS LE; deze veelgeprezen muziekproductiesoftware. Krijg toegang tot 40 toetsenlessen met Melodics om je vaardigheden te verbeteren, plus een bonustoetsencursus. Met behulp van de Carry-on Control-app kunt u alle bedieningselementen op uw Carry-on Folding Controller 49 volledig configureren. Aangepaste bedieningselementen kunnen eenvoudig worden opgeslagen en opgeroepen naar de FC49, inclusief touchpad-functionaliteit en aangepaste snelheidscurves. Beschikbaar voor Mac/Windows/iOS/Android.
Parameters en specificaties
Ingebouwde luidspreker
Bluetooth
Modulatie
Ja
MIDI interface
Ja
Type toetsenbord
Sleutelgrootte
Kleur
Pitch bend
USB
USB MIDI
USB naar host
Uitgangen
Pakket omvat
Code voor software, USB kabel
Werking op batterijen
Type batterij
Voeding
Batterij, USB
Hoogte (cm)
2,1
Breedte (cm)
75,5
Diepte (cm)
12,6
Gewicht
1 kg
Aanbevolen accessoires
Totaalbeoordeling gebaseerd op 1 review: