Dit is een automatische vertaling door software:
De Cento10 SL is de perfecte aerodynamische racefiets voor atleten zoals jij die op zoek zijn naar maximale snelheid in een elegante, strakke fiets tegen een concurrerende prijs. De nieuwe fiets van Wilier biedt de keuze uit mechanische of elektronische transmissie, en schijf- of traditionele remmen.
- NAADLOZE KABELINTEGRATIE MET EENVOUDIGE MONTAGE EN ONDERHOUD: Alle kabels (elektronisch en mechanisch) lopen binnen het frame. Met de nieuwe Stemma SL-stuurpen kan de fiets worden gemonteerd of onderhouden zonder dat het stuur hoeft te worden verwijderd.
- STUURKWALITEIT: Cento10 SL heeft dezelfde technische en dynamische kwaliteiten als Cento10 PRO. De nieuwe ronde vorkbuis verhoogt de torsiestijfheid en de rijveiligheid.
- SCHIJFREMMEN / VELGREMMEN: Cento10 SL is verkrijgbaar in zowel velgrem- als schijfremversies. De standaard fiets is voorzien van 25 mm banden. Het frame is geschikt voor banden met een werkelijke breedte van maximaal 28 mm.
Kader
- VERBETER UW RIJPOSITIE MET ACCU-FIT: De juiste positionering in het zadel is een van de belangrijkste zaken voor fietsers, vooral voor wedstrijdfietsers en langeafstandsfietsers. Terwijl het bij stalen fietsen relatief eenvoudig was om de lengte van de buizen te meten, naarmate de jaren verstreken, en met de introductie van schuine bovenbuizen is het definiëren van metingen steeds complexer geworden. Dus, naast de klassieke waarden van hoogte, lengte en hoeken, houden we nu rekening met bereik- en stapelgegevens, en horizontale en verticale afstandswaarden tussen het midden van de trapas en het midden van het bovenste deel van de balhoofdbuis. Maar moderne fietsen zoals de Zero SLR, Cento10 SL en Cento10NDR van Wilier hebben het meten nog complexer gemaakt, omdat het complete en complexe systemen zijn, gebaseerd op de combinatie van frame, stuurafstandhouders en monocoque stuur. Bij het kopen van een fiets is het essentieel om de maat van elk fietselement te kennen op basis van uw lichaamsgrootte en vorm. Als fabrikanten van frames en monocoque-sturen hebben we een nieuwe waarde toegevoegd aan de afmeting van het frame, waarbij de lengte van de balhoofdbuis en de afmetingen van het monocoque-stuur worden gecombineerd. Deze coördinaat, ACCU-FIT genaamd, bepaalt de afstand tussen het midden van de trapas en het midden van het stuur. Het is duidelijk dat er voor elk model evenveel coördinaten zijn als er framematen zijn, vermenigvuldigd met het aantal stuurmaten en de configuratie van afstandhouders.