Dit is een automatische vertaling door software:
Renners willen een derailleur die op commando verschuift, of ze nu klimmen of sprinten naar de finish. De GX Eagle AXS-derailleur doet het met alles wat je van AXS connect-componenten mag verwachten. De GX Eagle AXS-derailleur is slim genoeg om zichzelf te beschermen dankzij de ongelooflijk veerkrachtige overbelastingskoppeling. Ontworpen met een verscheidenheid aan rijdervoorkeuren in gedachten, is hij compatibel met de nieuwe uitgebreide reeks 10-52t cassettes en onze 10-50t cassette.
- AXS-compatibele componentensoftware die het mogelijk maakt om nieuwe SRAM- en RockShox-componenten zowel te programmeren als te personaliseren Eagle-technologie
- Overbelasting Koppelingsbescherming
- Batterij wordt apart verkocht
TECHNOLOGIEËN
KOOIS SLOT
- Met CAGE LOCK-technologie in de achterderailleur wordt het verwijderen en installeren van het wiel, evenals het installeren van de ketting, sneller en eenvoudiger. Duw de kooi gewoon naar voren om speling te creëren en vergrendel hem op zijn plaats.
ROLLAGERKOPPELING
- ROLLER BEARING CLUTCH-technologie elimineert het stuiteren van de derailleur en het klapperen van de ketting zonder dat dit ten koste gaat van de precisie.
AXS
- AXS is het fietscomponentenintegratiesysteem van SRAM dat elektronische fietscomponenten en software met elkaar verbindt. Met de SRAM AXS-app kunnen rijders de batterijstatus zien, het gedrag van componenten wijzigen, bedieningselementen personaliseren, onderhoudsherinneringen ontvangen en de firmware updaten.
X-HORIZON
- Het ''rechte parallellogram''-ontwerp van deze achterderailleur beperkt alle beweging tot de horizontale as, wat spookverschuivingen onmogelijk maakt en tegelijkertijd de schakelkracht vermindert. Voor sneller en nauwkeuriger schakelen zorgt het ontwerp met grote offset van de bovenste poelie voor een constante kettingafstand over alle versnellingen.
X-SYNC
- SRAM X-SYNC 1x kettingbladen bieden het hoogste prestatieniveau en duurzaamheid. De SRAM X-SYNC hoge vierkante tandenranden grijpen eerder in de ketting dan traditionele driehoekige tanden. Het scherpe en smalle tandprofiel, evenals de afgeronde afschuiningsranden, helpen bij het beheersen van een afgebogen ketting. Om de best mogelijke prestaties te leveren in modderige omstandigheden, zijn de X-SYNC-kettingbladen ontworpen met uitsparingen voor het opruimen van modder voor de binnenste kettingschakels en -rollen. X-SYNC-ringen zijn ontworpen in Duitsland en vormen een integraal onderdeel van de SRAM 1x-aandrijflijn. Accepteer geen imitatie.
ADELAAR
- Eagle-technologie vertegenwoordigt 1 x aandrijflijntechnologie. Eagle is een lichtere, eenvoudigere, duurzamere en gebruiksvriendelijkere aandrijflijn. Eagle is voorzien van 1 x componenten, ontworpen voor nog grotere duurzaamheid en prestaties, terwijl een aanzienlijk gewichtsvoordeel ten opzichte van andere aandrijflijnoplossingen behouden blijft. Eagle-technologie zorgt ook voor een groter versnellingsbereik van 520%, wat gelijk staat aan 2 x 11 aandrijflijnen.